П`ятниця, 15.11.2019, 14:26
Відділ освіти Бобровицької районної державної адміністрації
Головна | Реєстрація | Вхід Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
ЗВІТ
про результати проведення процедури закупівлі в одного учасника
№ 2 від 06 березня 2014 року.



1. Замовник:
1.1. Найменування: відділ освіти Бобровицької райдержадміністрації.

1.2. Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ. 02147374

1.3. Місцезнаходження. 17400, Чернігівська обл., м. Бобровиця, вул. Франка,1.
1.4. Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками (прізвище, ім'я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв'язку, e-mail). Голова комітету з конкурсних торгів Лисенко Віта Петрівна, т\факс (04632)2-13-75, bobrvosv @ meta.ua

1.5. Головний розпорядник коштів (повне найменування та ідентифікаційний код за ЄДРПОУ). відділ освіти Бобровицької райдержадміністрації. Код 02147374
2. Джерело фінансування закупівлі. кошти місцевого бюджету

3. Предмет закупівлі:
3.1. Найменування: Електрична енергія. Код ДК 016:2010 – 35.11.1
3.2. Кількість товару або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 400 276 кВт.
3.3. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: навчальні заклади відділу освіти Бобровицької райдержадміністрації

3.4. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: січень - грудень 2014.
4. Інформація щодо інформування про застосування процедури закупівлі в одного учасника:
4.1. Адреса веб-порталу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, на якому розміщувалася інформація про застосування процедури закупівлі в одного учасника: www.tender.me.gov.ua.
4.2. Адреса веб-сайту, на якому замовником додатково розміщувалася інформація про застосування процедури закупівлі в одного учасника (у разі наявності): bobrovitsarono.at.ua
4.3. Дата оприлюднення і номер інформації про застосування процедури закупівлі в одного учасника, опублікованої у державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель та розміщеної на веб-порталі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України:
№ 225456, «ВДЗ» № 101 (844) від 23.12.2013.
4.4. Дата оприлюднення і номер інформації про застосування процедури закупівлі в одного учасника, опублікованої у міжнародному інформаційному виданні з питань державних закупівель Міністерства економічного розвитку і торгівлі України : -
4.5. Дата оприлюднення і номер обґрунтування застосування процедури закупівлі в одного учасника, розміщеного на веб-порталі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України : № 225456/1 від 23.12.2013.
4.6. Дата оприлюднення та номер повідомлення про акцепт пропозиції за результатами застосування процедури закупівлі в одного учасника, опублікованого в державному офіційному виданні з питань державних закупівель:
№ 238630, «ВДЗ» 103 (846) від 30.12.2013.

4.7. Дата оприлюднення і номер інформації про результати проведення процедури закупівлі в одного учасника, яка була опублікована в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель та розміщена на веб-порталі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України:
№ 021638, «ВДЗ» № 6 (852) від 20.01.2014.

4.8. Дата оприлюднення і номер інформації про результати проведення процедури закупівлі в одного учасника, яка була опублікована у міжнародному інформаційному виданні з питань державних закупівель Міністерства економічного розвитку і торгівлі України : -
5. Дата відправлення запрошення до участі в проведенні процедури закупівлі. 03.12.2013.
6. Інформація щодо проведення переговорів (дата, час, місце): 11.12.2013.10-00 год.
7. Кінцева ціна, погоджена в результаті переговорів (з ПДВ) : 496 342,24 грн.
(Чотириста дев’яносто шість тисяч триста сорок дві грн. 24 коп.) з ПДВ.

8. Інформація про учасника, з яким укладено договір про закупівлю:
8.1. Найменування/ прізвище, ім’я, по батькові.: ПАТ «Чернігівобленерго»
8.2. Ідентифікаційний код/ реєстрований номер облікової картки платника податків: код ЄДРПОУ 22815333
8.3. Місцезнаходження, телефон, телефакс: 654-559, 14000, м. Чернігів, вул. Горького,40.
9. Дата укладення договору про закупівлю та сума, визначена в договорі про закупівлю: 15 січня 2014 року.
10. Ціна за одиницю товару: 1,24 грн. з ПДВ.
11. Дата та причина прийняття рішення про відміну процедури закупівлі в одного учасника (якщо таке мало місце): -
12. Зведена інформація замовника про наявність та відповідність установленим законодавством вимогам документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про здійснення державних закупівель» :
відповідно до частини 3 ст. 16 Закону України «Про здійснення державних закупівель», замовник не встановлює перелік документів, що підтверджують подану учасником або учасниками попередньої кваліфікації інформацію про відповідність їх такими критеріями у разі закупівлі електричної енергії, послуг з її передачі та розподілу.

13. Інша інформація.
14. Склад комітету конкурсних торгів:


Головний бухгалтер відділу Герасименко О.Г. ____________________
(підпис)


Економіст відділу Савченко Л.О. ____________________
(підпис)


Фахівець по енергозбереженню Якименко Т.М. ____________________
(підпис)



Секретар комітету з конкурсних торгів Майко Л.Г. ___________________
(підпис)


Голова комітету з конкурсних торгів Лисенко В.П. ___________________ 

 

 ЗВІТ

про результати проведення процедур відкритих і двоступеневих торгів та попередньої кваліфікації

  3  від   07 березня  2014 року

1. Замовник:

1.1. Найменуванн:  відділ освіти Бобровицької районної державної адміністрації

1.2. Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 02147374

1.3. Місцезнаходження. 17400, Чернігівська обл. м. Бобровиця, вул. Франка, 1.

1.4. Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв'язок з учасниками (прізвище, ім'я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв'язку, e-mail): голова  комітету з  конкурсних торгів       Лисенко Віта Петрівна тел. (04532) 2-13-75,  секретар  Майко Лідія Григорівна тел.(04632)                2-17-39.

1.5. Головний розпорядник коштів (повне найменування та ідентифікаційний код за ЄДРПОУ) :  відділ освіти Бобровицької районної державної адміністрації. Код 02147374

2. Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету.

3. Предмет закупівлі:

3.1. Найменування: Паливо рідинне та газ; оливи мастильні. Код  ДК 016:2010  – 19.20.2  (бензин, дизельне паливо, масла)

3.2. Кількість товару або  обсяг виконання  робіт чи надання послуг: Бензин А-92 - 28100 л. Дизельне паливо –  9370 л. Масло М10Г1 – 300 л., М8Г1 – 300 л.,  М10Г2 – 250 л.

3.3. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг.: Україна, Чернігівська обл., с. Новий Биків, вул. Леніна, 25.  

3.4. Строк поставки товарів,  виконання робіт чи надання послуг. лютий – грудень 2014р.

4. Процедура закупівлі: відкриті торги

5. Інформування про процедуру закупівлі:

5.1. Адреса веб-порталу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, на якому розміщувалась інформація про закупівлю: www.tender.me.gov.ua.

5.2. Адреса веб-сайту, на якому замовником додатково розміщувалась інформація про закупівлю (у разі наявності):bobrovisarono.at.ua

5.3. Дата оприлюднення і номер оголошення про проведення процедури закупівлі, опублікованого в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель та розміщеного на веб-порталі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України:    № 020471,   «ВДЗ»   № 8 (854) від  27.01.2014р.

5.4. Дата оприлюднення і номер оголошення про проведення процедури закупівлі, опублікованого у відповідних міжнародних виданнях (у випадках, передбачених Законом України "Про здійснення державних закупівель".-

5.5. Дата оприлюднення та номер повідомлення про акцепт пропозиції конкурсних торгів, опублікованого в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель та розміщеного на веб-порталі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України: -

5.6. Дата і номер оголошення про результати проведення торгів, яке було (буде) опубліковане в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель та розміщене на веб-порталі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України.:   № 071294, «ВДЗ» № 19 ( 865) від 06.03.2014р.

5.7. Дата і номер оголошення про результати проведення торгів, яке було (буде) опубліковане у відповідних міжнародних виданнях (у випадках, передбачених Законом).-

6. Інформація про учасників процедури закупівлі, що подали пропозиції конкурсних торгів.

6.1. Кількість учасників процедури закупівлі:

6.2. Найменування/прізвище, ім'я, по батькові.

6.3. Ідентифікаційний код/реєстраційний номер облікової картки платника податків.

6.4. Місцезнаходження/місце проживання.

7. Інформація щодо пропозицій конкурсних торгів:

7.1. Строк подання пропозицій конкурсних торгів (дата і час): 26.02.2014 р. 9:30 год.

7.2. Дата розкриття пропозицій конкурсних торгів (дата і час).26.02.2014 р. 10:00 год.

7.3. Кількість отриманих пропозицій конкурсних торгів.

7.4. Кількість пропозицій конкурсних торгів, поданих на другому етапі (у разі застосування процедури двоступеневих торгів).-

7.5. Ціна і стислий опис інших умов кожної пропозиції конкурсних торгів.:-

7.6. Перелік відхилених пропозицій конкурсних торгів, обґрунтування підстав відхилення.

8. Інформація щодо оцінки пропозицій конкурсних торгів:

8.1. Ціни пропозицій конкурсних торгів, які оцінювалися:

найнижча ціна пропозиції конкурсних торгів: 

найвища ціна пропозиції конкурсних торгів:  

номер та  ціна  акцептованої  пропозиції  конкурсних  торгів

(цифрами)                                   (словами)

8.2. Дата акцепту пропозиції конкурсних торгів: -

9. Інформація про учасника, з яким укладено договір про закупівлю:

9.1. Найменування/прізвище, ім'я, по батькові: -

9.2. Ідентифікаційний код/реєстраційний номер облікової картки платника податків:

9.3. Місцезнаходження (для юридичної особи) та місце проживання (для фізичної особи), телефон, телефакс.

10. Дата укладення договору про закупівлю та сума, визначена в договорі про закупівлю: -

10.1. Ціна за одиницю товару (у разі закупівлі товару): -

11. Підстави для прийняття рішення про неукладення договору про закупівлю (якщо таке мало місце).

12. Торги відмінені або визнані такими, що не відбулися:

12.1. Дата прийняття рішення:     26.02.2014р.

12.2. Причини: на участь у торгах подано менше двох  конкурсних  пропозицій.

13. Зведена інформація замовника про наявність та відповідність установленим законодавством вимогам документів, що підтверджують відповідність учасників кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, та наявність/ відсутність обставин, установлених статтею 17 Закону, із зазначенням відповідних підстав:

13.1. Перелік учасників, що подали всі документи, які підтверджують відповідність учасників кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону та відповідають установленим законодавством вимогам.:

13.2. Перелік учасників, які не подали документи, що підтверджують відповідність учасників кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, або подані документи не відповідають установленим законодавством вимогам.

13.3. Перелік учасників, щодо яких не встановлені обставини, визначені статтею 17 Закону.

13.4. Перелік учасників, щодо яких установлені обставини, визначені статтею 17 Закону, та підстава (перелік підстав) для кожного такого учасника.

14. Інша інформація (у тому числі обґрунтування застосування скороченої процедури).

15. Склад комітету з конкурсних торгів

 Головний бухгалтер відділу   Герасименко  О.Г.                     ____________________

                                                                                                (підпис)

 Економіст відділу       Савченко Л.О.                                       ____________________

                                                                                               (підпис)

Фахівець по енергозбереженню      Якименко Т.М.         ____________________

                                                                                                 (підпис)

Секретар комітету з конкурсних торгів    Майко Л.Г.            ___________________

                                                                                                 (підпис)

Голова комітету з конкурсних торгів       Лисенко В.П.       ___________________

                                                                                                                (підпис)    М. П.

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства економіки України
26.07.2010 N 922

(у редакції наказу Міністерства економічного
розвитку і торгівлі України від 27.12.2011 N 428)


ІНФОРМАЦІЯ
про результати проведення процедури закупівлі в одного учасника


1. Замовник:

1.1. Найменування: відділ освіти Бобровицької райдержадміністрації.

1.2. Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 02147374

1.3. Місцезнаходження: 17400, Чернігівська обл., м. Бобровиця, вул. Франка,1.

1.4. Головний розпорядник коштів: відділ освіти Бобровицької райдержадміністрації. Код за ЄДРПОУ : 02147374
2. Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету

3. Інформація про предмет закупівлі:
3.1. Найменування предмета закупівлі: Електрична енергія. Код ДК 016:2010 – 35.11.1.

3. 2. Кількість товарів або вид використання робіт чи надання послуг: 400276 кВт.
3.3. Місце поставни товарів, виконання робіт чи надання послуг: заклади відділу освіти Бобровицької райдержадміністрації
3.4. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: січень-грудень 2014
4 . Інформування про застосування процедури закупівлі в одного учасника:
4.1. Адреса веб-порталу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, на якому розміщувалася інформація про застосування процедури закупівлі в одного учасника: www.tender.me.gov.ua.

4.2. Адреса веб-сайту, на якому замовником додатково
розміщувалася інформація замовника про застосування процедури закупівлі в одного учасника (у разі такого розміщення): bobrovitsarono.at.ua

4.3. Дата оприлюднення і номер інформації про застосування процедури закупівлі в одного учасника, опублікованого в державному офіційному
друкованому виданні з питань державних закупівель:
№ 225456, «ВДЗ» № 101 (844) від 23.12.2013р.

4.4. Дата оприлюднення і номер інформації про застосування процедури закупівлі в одного учасника, опублікованої у відповідних міжнародних виданнях (у випадках, передбачених Законом): -

4.5. Дата оприлюднення і номер обґрунтування застосування процедури закупівлі в одного учасника, розміщеного на веб-порталі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України: 225456/1 від 23.12.2013р.

4.6. Дата оприлюднення та номер повідомлення про акцепт пропозиції за результатами застосування процедури закупівлі в одного учасника, опублікованого в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель:
№ 238630 «ВДЗ» №103 (846) від 30.12.2013.

5.Дата відправлення запрошення до участі в проведенні процедури закупівлі: 03.12.2013р.

6. Інформація про запрошеного учасника процедури закупівлі

6.1. Найменування. Публічне Акціонерне Товариство «Чернігівобленерго»

6.2. Ідентифікаційний код: код ЄДРПОУ 22815333

6.3. Місцезнаходження (для юридичної особи) або місце проживання (для фізичної особи) телефон: 654-559. 14000, м. Чернігів, вул. Горького, 40.

7. Результати проведення процедури закупівлі:

7.1.Дата акцепту пропозиції за результатами застосування процедури закупівлі в одного учасника: 25.12.2013р.

7.2. Дата укладання договору про закупівлю: 15.01.2014 р.

7.3. Сума визначена в договорі про заку

Календар
«  Листопад 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Архів записів
Друзі сайту

Бобровицька ЗОШ № 1


Бібліотека Бобровицької ЗОШ № 1


Педагогічна преса

Бобровицький методичний кабінет

Відділ освіти
Конструктор сайтів - uCoz