П`ятниця, 26.04.2024, 04:32
Відділ освіти Бобровицької районної державної адміністрації
Головна | Реєстрація | Вхід Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Головна » 2016 » Серпень » 17 » Підсумки ЗНО 2016 року засвідчили нерівність в доступі до якісної освіти між містом і селом
12:41
Підсумки ЗНО 2016 року засвідчили нерівність в доступі до якісної освіти між містом і селом

Сільські школи не забезпечують якісної освіти

У сільських навчальних закладах близько двох третин дітей складають ЗНО з усіх предметів на початковому та середньому рівні, тобто від 1 до 6 балів за 12-бальною системою. На противагу селу, в містах більше половини дітей складають ЗНО на достатній та високий рівень – від 7 до 12 балів. Про це свідчать результати ЗНО 2016 року, що сьогодні, 16 серпня, представив директор Українського центру оцінювання якості освіти (УЦОЯО) Вадим Карандій під час прес-конференції в інформаційному агентстві УНІАН.

За даними УЦОЯО українську мову випускники міських шкіл на достатній та високий рівень – від 7 до 12 балів — складають 68,3% дітей, історію України – 44,9 %, математику – 56,4%.

Для порівняння, в сільській місцевості за тестування з історії України від 1 до 6 балів за 12-бальною шкалою отримали 77,5% дітей, математику на початковий та середній рівні склали 72,3% дітей, а українську мову – 62,7%.

Це означає, що у дітей, які отримали освіту у сільській місцевості в декілька разів менше шансів успішно скласти ЗНО з основних для вступу у ВНЗ предметів, ніж у їх ровесників, які закінчили школи у містах.

«Опорні школи – одне з рішень, яке сьогодні пропонує МОН для подолання очевидного розриву між якістю освіти в селах та містах. Я вже неодноразово наголошувала, що одна з причин цього розриву – низька якість викладання у малокомплектних школах сільських територій. Зрозуміло, коли вчитель фізкультури викладає іноземну мову, а кабінетів фізики та хімії немає взагалі, то й результати ЗНО будуть низькими. В опорних школах – навпаки, створюється потрібне дітям освітнє середовище, в якому працюють хороші вчителі та є необхідне для навчання обладнання», – зазначила міністр освіти і науки України Лілія Гриневич.

Нагадаємо, що цього року на дообладнання опорних шкіл Урядом виділено 200 млн грн. Також Кабмін підтримав створення неурядового проекту розвитку опорних шкіл, що дозволить залучити для цих потреб кошти іноземних донорів, зокрема, деякі школи будуть профінансовані американським агентством USAID.

фінансування освіти оптимізація шкіл

Переглядів: 348 | Додав: rono | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Календар
«  Серпень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
Архів записів
Друзі сайту

Бобровицька ЗОШ № 1


Бібліотека Бобровицької ЗОШ № 1


Педагогічна преса

Бобровицький методичний кабінет

Відділ освіти
Конструктор сайтів - uCoz