Понеділок, 17.06.2024, 08:14
Відділ освіти Бобровицької районної державної адміністрації
Головна | Реєстрація | Вхід Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Головна » 2016 » Січень » 19 » Про стан роботи із зверненнями громадян у 2015 році
09:45
Про стан роботи із зверненнями громадян у 2015 році

На виконання указів Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та  № 110/2008 «Про притягнення посадових осіб до відповідальності за незадовільний стан роботи зі зверненнями громадян», відповідних розпоряджень голів обласної та районної державних адміністрацій від 21.02.2008  № 67 та від 04.03.2008 № 64 у 2015 році відділом освіти проводилася робота, спрямована на забезпечення належних умов щодо реалізації конституційного права громадян на письмове звернення та особистий прийом, оперативне вирішення проблемних питань, що порушувались у зверненнях.

Проведений аналіз свідчить, що у минулому році спостерігалася тенденція до суттєвого зменшення кількості письмових звернень громадян, які надходили до відділу освіти.

Усього за 2015 рік до відділу освіти  надійшло 12 письмових звернень, що на 7 менше ніж у відповідному  періоді 2014 року.

На особистому  прийомі у начальника відділу освіти побуло11 громадян (минулий рік – 5).

Зменшилась кількість звернень, надісланих на адресу вищестоящих органів.  На Урядову гарячу лінію  звернулось 2 громадяни, гарячу лінію голови облдержадміністрації – 1,   райдержадміністрацію – 4. Слід зазначити, що на адресу органів вищого рівня надходять звернення громадян з питань, які повинні вирішуватись на місцях.

Усі звернення розглянуто в установлені терміни та в повному обсязі, заявникам надано відповіді після всебічного розгляду всіх порушених ними питань.

Прийом громадян проводиться як у визначені дні, так і в позаробочий час. Керівники структурних підрозділів забезпечували своєчасний і об’єктивний розгляд звернень громадян, надавали заявникам допомогу у вирішенні порушених проблем.

  З метою попередження скарг та звернень запроваджено практику прийому громадян начальником, заступником начальника, працівниками відділу   під час проведення днів відділу освіти на базі освітніх закладів.

  Для забезпечення відкритості і прозорості в роботі відділу підтримується постійна взаємодія із районною газетою «Наше життя». Функціонує веб-сайт відділу, на якому оприлюднено нормативну базу, анонси актуальних подій в галузі освіти району.

Видано підсумковий наказ по відділу освіти від 05.01.2015 № 04 «Про стан роботи із зверненнями громадян у 2015 році».

 

Переглядів: 467 | Додав: rono | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Календар
«  Січень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Архів записів
Друзі сайту

Бобровицька ЗОШ № 1


Бібліотека Бобровицької ЗОШ № 1


Педагогічна преса

Бобровицький методичний кабінет

Відділ освіти
Конструктор сайтів - uCoz